10 Mayıs 2012 Perşembe

15.Uçan Süpürge Uluslararası Kadın Filmleri Festivali

            Upuzun bir aradan sonra merhaba...Yine sığınmaya geldim bloğa.Ne de olsa benim de limanım bu:))İtiraf etmeliyim ki çok yoğun bilgisayara bakmaktan kızarmış bir günün ardından şu satırları yazmak çok güç olsa da temiz bir nefes almak için içimi döküyorum.
             Çok büyük değişiklikler yok bende.Sabır çekerek devam ediyoruz:))Burayı çok ihmal etsemde hep takip ediyorum aslında.Göz kulak oluyorum bloğuma sevgili vanilya gibi değilim:((
             Neden mi upuzun bir aradan sonra bugün yazıyorum?? Siz hiç biri sussun ve sizi dinlesin istediniz mi??Ben istiyorum valla.Blok bu boşluğu öyle dolduruyor ki...
             Gerçi birçok şey netleşti, netleşmesi gerekenler içinse sabretmeli...Kendi kendime konuşur gibi yazıyorum:))İçimden geçtiği gibi ne anlatıyorum anlaşılmadan bölük pörçük farkındayım:))Belki bir gün anlatırım:))
             Gelelim şimdiye şu an öyle huzurluyum ki...O muhteşem sesli kadın söylüyor.O söylesin sen hayal et.Cesaria Evora 'Sodade'....
              Beni bloğa yazmalıyım diye dürten konuya gelince;  15 Uçan Süpürge Uluslararası Kadın filmleri Festivali başlıyormuş.
                                                                   

           Festivalin ev sahibi yine Ankara.Ankaralılar ve Ankara da olanlar yine çok şanslı:)) Bizde gitsek :))Gidebilme imkanı olanlar kaçırmasınlar!!Kadın gözüyle kadını izleyelim!!
           Evinizden vanilya ve tarçın kokusu eksik olmasın...

                                                                                 Miss Pure Tarçın
         
         
         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder