14 Ağustos 2011 Pazar

Ramazanda Caz

            Yeni bir merhaba...Yeni dedim çünkü yenileniyorum.Yeni dedim çünkü güzel geçişlerle hayatımı daha keyifli hale getirmeye çalışıyorum.Kalbim ve beynim her ikisi de birbiriyle barışık.Ailem ve dostlarımla otuz iki dişim birden gülüyorum.Sanki bir kuş tüyü üstünde kuş bakışı bakıyor gibiyim.Şükürler olsun ki Allah bize bir akıl vermiş tünelin ucundaki aydınlığı görebiliyoruz.
             Bazı zamanlar içiniz bir daralır,kalp atışlarınız hızlanır bazen pekçok neden vardır,bazen de yoktur ya,sebepsiz...Hani bir ton kişisel gelişim kitapları okunur ya nedensiz...Nedensiz diyorum çünkü herkes aynı şeyi yaşamaz,herkes için aynı yol,aynı sonuç gibi birşey yoktur diye düşünüyorum.Kısacası seni senden başkası anlayamaz kendi çözümlerini üret!
              Ben bir etkinlik yazıyım dedim bu cümleler çıktı içimden.Aslında saydığım durumlarda size hitap eden bir sanat etkiliği bir moral depolama, kafa dağıtmadır.Belki iyi bir film, belki iyi bir konser, belki keyifli bir sofranın yanında en sevdiğin sanatçıdan dinlenen bir kayıt...
              Ramazanda şenlenen midelerimizin yanında, çok güzel etkinliklerinde olması hazır havalar güzelken iyi bir fırsat.Caz severler için de güzel bir etkinlik başlıyor.Jazz in Ramadan..Ramazanda Caz...
                  

              Afişe bakarmısınız bizim pide neye ilham kaynağı olmuş:))Güzel de olmuş:))16 Ağustos-23 Ağustos tarihleri arasında güzel saraylarımız ünlü müzisyenleri ağırlayacak .
              Bir İstanbul gecesinde, tarihi bir atmosferde caz...Üç nokta çünkü; hissettirdiği kelimeleri kifayetsiz bırakacaktır.
              İyi eğlenceler...
                                                                                           Miss Pure Tarçın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder