22 Ocak 2012 Pazar

1 Mutluluk 1 Kabus

            Herkese merhaba..Uzun aralar vermemeye çalışırken yoğun iş tempom aralara sebep oluyor :))Yazmayı  özledim.Bir yazım bir sildim.En iyisi akışına bırakmak :)) Kar geldi özlediğimiz kar...Yere un dökülmüş gibi bir efekt verdi bize ama trafiği felç etmeye yetti.Okullarda bitti İstanbul trafiği rahatlayacak sanırım:))
             Tüm karne alan miniklere iyi tatiller :))
              Ben de dün kendime bir tatil verdim.Can arkadaşım Bahar'la City's Avm de bulduk kendimizi.İlk iyi haberden başlayım.Victoria Secret City's Avm de açılmış.Önce bir gözlerime inanamadım.Hemen girdik allahım içerisi nasıl güzel dekore edilmiş nasıl güzel kokuyor.Pasaport kılıfı bile var hemde çok şık :))
              Ve benim için Victoria Secret demek olan Vanilla Lace vücut spreyim :)) hemen alındı.Daha pek çok çeşit vücut spreyi, parfüm, vücut kremi makyaj malzemeleri , ve daha birçok ürün.Sevgili Miss Pure Vanilya ; Victoria Secret vanilya çok başarılı :))
               Gelelim ikinci olaya Yemek yemek için City's yemek katındaki Burger King e uğradık.Bahar'la iki menü alıp oturduk.Tam yemeye başladık ki Burger King'in kendi ürünü olan ambalajlı paketindeki ketçabının ortasında bir sinek gömülmüş.Allahtan Bahar erken farketti de yemeğin başında farkettik.Ketçap hemen ilgilere gösterildi ve tek yaptıkları para iadesi oldu.Sorarım eğer  bir Pr bir İletişim departmanları varsa bizim en azından mailimizi telefonumuzu alıp bize geri dönmeleri gerekmez mi ?? Evet böyle bir hijyen açığının açıklanamayacağı kanısındayım lakin müşteri memnuniyeti denen birşey var.Reklamlarda gördüğümüz ışıltıyı yediğimiz yemekte de görmek isteriz değil mi ??
                Anne lafına gelinir mi evet gelinir : )) Annem ' Evinde ye mis miss .Kimin eli değdiğini bil.'Anneler her zaman haklıdır:))
       

                                                                            Miss Pure Tarçın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder