7 Ocak 2012 Cumartesi

Kurtuluş Son Durak

            Ölü aşk diyarlarına beni sen attın da
            İçim paramparça
            Viraneyim yalan oldum...
            Sesin yankı olur boğar her adımda
            İçim paramparça
            Viraneyim duman oldum..
             ****
            Haykırsam
            Ellerimi açsam yalnız sana
            Ağlasam çocuk gibi
            Eskileri anlatsam
            Derviş gibi abdal gibi tapar gibi..
            Paramparça..
            Haykırsam çocuk gibi..

            2012 'de merhaba :))Müthiş güzel bir filmden gelip yukarda yazdığım Halil Sezei'nin Paramparça şarkısı eşliğinde yazıyorum sizlere.Çok güzel bir şarkı bu aralar en sık dinlediğim şarkı...
            2012 de müthiş bir yıl başı akşamından sonra yeni yılın ilk olayı babamın parmak ameliyatıydı.Çok şükür ameliyat bitti ve nefes aldık.Alçısı çıkınca daha güzel olacak inşallah.
            Yanımda olan tüm dostlarıma teşekkürler.Tüm hekimlere de sabır ve kolaylıklar diliyorum.
            Gelelim bugüne.Uzun bir aradan sonra çok keyifli vakit geçirdim.Öğlen kalktım uzunca bir kahvaltı ettim.En sevdiğim en herşeyi unuttuğum yere pazara gittim.Alışveriş yaptım.Sonra adını sık sık andığım Bahar'la upuzun bir yemek ve çay seansından sonra ikimizinde izlemek için sabırsızlandığı vizyona girmesini heyecanla  beklediğimiz filme; Kurtuluş Son Durak'a gittik.






              Oyuncu kadrosunu görünce yüksek bir beklentiyle gittik filme.Beklentimizi boşa çıkarmadılar.Ellerine sağlık:))Senaryosunu Barış Pirhasan'ın yazdığı yönetmenliğini Yusuf Pirhasan'ın yaptığı filmde Demet Akbağ ,Belçim Bilgin, Asuman Dabak,Nihal Yalçın Ayten Soykök ,Damla Sönmez ,Mete Horozoğlu,Ahmet Mümtaz Taylan Ve Yavuz Bingöl gibi çok iyi bir oyuncu kadrosu var.
  Konusuna gelince; psikolog Eylem nikaha 2 hafta kala nişanlısından  ayrılınca nişanlısıyla tuttuğu eve Kurtuluş son duraktaki saadet apartmanına tek başına  taşınır.Ağır bir depresyona girince saadet apartmanının meraklı kadınları; Vartanuş ,Goncagül , Füsun Gülnur ve kızı Tülay,  Eyleme yardım etmeye çalışır.Eyleme yardım etmeye çalışan bu kadınların ise her birinin ayı hikayeleri vardır ama aslında sorunları ortaktır.Şiddetin her türlüsüne karşı bu kadınlar el ele verince ardı ardına olayların içinde bulurlar kendilerini.Sorunları komedi unsurlarıyla ele alıp solonu kahkahaya boğan bu filmde Nihal Yalçının döktürdüğünü düşünüyorum.Harika bir oyunculuğu ve çok başarılı bir sesi var.Ayrıca Mete Horozoğlunun performansı da çok iyiydi.Pembe fularlar çok güzel bir simgeydi.Ben sadece filmin sonunda bir hayal kırıklığına uğradım daha farklı bağlanabileceğini düşünmüştüm.Bir pazar günü harika vakit geçirmek isteyenlere tavsiye ederim.Keyifli vakit geçirmek garanti:))İyi seyirler..                                                                            

                                             Miss Pure Tarçın                                                                        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder