25 Aralık 2011 Pazar

Labirent

           Yine bir nefes almak için geldim :) Bu aralar aksilikler ailemizin üzerinde uçuşuyor desem yeri.Babamın geçirdiği mutfak kazasından sonra buzdolabına yaklaşmaya korkuyorum desem yeri.Yemek yapmıyorum bu aralar yazılacak yemekleri yazasım yok.Zamanı gelince yazıcam :))
            Sıkıntılı, yorucu koşturmacalı bir hafta geçirdim.Bu hafta yaptığım en iyi şey Ankara'dan yollarımızın kesiştiği canım arkadaşım Tuğba ile buluşmak oldu. Cuma akşamı iş çıkışı Marmara Forumda buluştuk.Biraz laflayalım biraz film izleyelim istedik.
           Alışveriş merkezlerinde ruhum daralır benim nedense her çıktığımda başıma ağrılar girer.Halbu ki pazar öyle mi yanaş tezgaha karıştır dur dimi?? :))) Öyle bir rahatlatır ki.Pazar benim hiçbir şey düşünmediğim tek yer.Bu cumartesi pazara gitme planım vardı hasta olunca plan yattı.Hapşu hapşu geziyorum :((
           Gelelim Marmara Foruma çok beğendim.Başım falanda ağrımadı çok ferah, herşey var içinde.Arkadaşım beni Forum'un içinde şık bir mekana yemeğe götürdü ki faciaydı.Yemekleri kötüydü ama bizimle ilgilenen kişi gerçekten bizi bir evde ağırlıyormuşçasına özenli ilgili davrandı.Kendisine teşekkürler.
            Ancak bir kez daha anladım ki şıklıkla karın doymuyor aç kaldık:( Yemek öncesi aldığımız sinema biletleri için koştur koştur sinemaya gittik.Forumun sinema salonlarını da çok beğendim.
            Gelelim filme; Labirent...






              Tolga Örnek 'in yönettiği Labirent'te başrollerde Timuçin Esen ve Meltem Cumbul var.Aksiyon sevenlere şiddetle tavsiye ediyorum.Ben aksiyon sevmeme rağmen sonuna kadar heyecanla izledim.Tolga Örnek 'i 'Kaybedenler Kulubü'nden hatırlarsınız.Emin adımlarla gidiyor.Senaryo çok başarılıydı efektler çok iyiydi.
             Konusuna gelince; iki türk istihbaratçısının patlayan bir bombayla başlayan Labirent operasyonu sürecini anlatıyor.Konuya çok fazla değinmeyeceğim çünkü sinemalarda.Meltem Cumbul , Rıza Kocaoğlu ve Altan Gördüm 'ün oyunculukları çok başarılıydı.
             Eleştirime gelince FBI'ın CIA 'ın olduğu filmlerdeki gibi bürolar Labirentte de vardı, kimlik kartları ,giyim tarzı biraz Hollywood kokuyordu.Çok emek harcandığı belliydi ama bu görüntünün senaryo ve oyunculuğun önüne geçmemesi gerekiyordu bence.Birazda konunun çok hızlı ilerlediğini düşünüyorum sanki bu konudan biraz daha uzun bir film çıkardı.Genel anlamda filmin görülmesi gerektiğini düşünüyorum.Türk filmlerine gidelim daha çok filmler çekilsin ki hep daha fazlası yapılsın hep daha fazla gelişsin.Sinemanın gelişimi için salonların dolması şart.Alın yanınıza sevdiklerinizi, alın popcornları (kilolara dikkat! :)  'Labirent ' i keşfedin.İyi seyirler...
      
                                                                                    Miss Pure Tarçın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder