30 Aralık 2011 Cuma

YENİ B1R YIL

           Yeni yıla bir kala merhaba demek istedim.Her evde farklı farklı yaşanan bir yıl geçti.Kimi zaman mutlu kimi zaman sıkıntılı.Ben nasıl geçti anlamadım doğrusu.Keşke Noel Babaların gerçek olduğuna inandığımız yaşta olsaydık herşey daha kolay olurdu.
            İyi kötü yaşadığımız b1r yıla rağmen bir hafta öncesinden hissettirdi yeni yıl kendini.Şişli Belediyesi her zaman ki gibi çok başarılı hazırlandı.Nişantaşı sokakları donatılan sokaklarla çok güzel bir enerji veriyor.Bu akşam o kadar kalabalıktı ki yarını düşünemiyorum :)) Herkes son alışverişlerini yapıyor galiba :))Bir yanda poşetlerdeki hediye paketlerini , bir tarafta alışveriş çılgınlığını görünce ,yiyecek ekmeğin derdinde olan insanları da düşünmeden edemiyor insan.
            Bu akşam paylaşıcak bir tarif önerilcek bir filmim yok :((
            Ben yarın akşam arkadaşlarımla hayatı durdurup yeni sayfalar açmak istiyorum.Yeni yılın ertesinde canım babam kestiği parmaklarından ameliyat olacak.Herkesin pozitif enerjisini ve dualarını bekliyorum.İnsan sağlığını kaybetmeden değerini anlamıyor ama ben yeni yıldan babam ve herkes için sağlık istiyorum.
            Önce sağlık , b1r Ocaktan itibaren herkes için yeni bir nefes ve başlangıçlar, huzur...diliyorum.
            Evrene yarın akşam iyi enerjinizi gönderin.2012 de bize kıyak yapsın diye :))
            İyi yıllar...
            Herşey Vanilya&Tarçın koksun ....:))


              Not:Miss Pure Vanilya özlendin özlemesende :((
            
           
                                                                                       Miss Pure Tarçın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder