4 Aralık 2011 Pazar

Patrondan Kurtulma Sanatı Ve Hoşbuldum

           Nerden başlasam bilmem ama çook özledim burayı.En son Bulgaristan da yazmıştım.Ne çok zaman oldu.Hiç çıkmadı aklımdan blog.Hep sevgili Vanilya ile konuştuk.Bloğu okuyanlar yeni tarifler yeni yazılar beklediklerini dile getirdiler.Ben Vanilya'dan bir başlangıç yapmasını bekledim o benden bekledi bu uzun bir bekleyişe sebep oldu.Biraz iyi de oldu.Yazılacaklar depolandı.Sevgili Vanilya da neler var neler benden söylemesi:))
           Bana gelince ne mi yaptım??Uzun bir süredir kendimi dinliyorum.Bolca yemek yedim,bolca misafir ağırladık,bolca gezdim,bolca dedikodu yaptık:)Anlatmam paylaşmam gereken o kadar çok şey birikti ki...
           Çok güzel bir tatil yaptım.Onun fotoğraflarını yakında paylaşacağım.Yeni yerler keşfetmek,yeni insanlar tanımak,yeni şeyler tatmak çok keyifli.Hani bir gidesim var diyordum ya gittim, yenilendim geldim:)Tatil dönüşü çok yoğun bir tempoya girdim ama ben çalışmıyorken bir hiçim:)
           Bu arada yazmanın beni ben yapan şeylerden biri olduğunu anladım.Meğer burada bir vanilya-tarçın dünyası varmış.Yazılamayı bekleyen çok tarif birikti ama bugün bir pazar ve film günü.Dışardan söylenecek  bir yemek üstüne patlamış mısır içecek ve dvd yeterli bence.Geçen pazar izlediğim bir filmi önermek istiyorum.Patrondan Kurtulma Sanatı ( Horrible Bosses )
                                                                     

           Kevin Spacey, Jennifer Aniston ,Colin Farrell gibi ünlü oyuncuların olduğu filmi izlerken ben çok eğlendim, çok güldüm.Colin Farrell gibi yakışıklılıkta efsane bir adamı hiç bu kadar çirkin hayal etmemiştim.Onu bu kadar çirkinleştirebilmek çok başarılıydı.Kevin Spacey ve Farrell'in performansları çok iyiydi.Başka bir Farrell izlettirdi:)
           Farklı sektörlerde çalışan üç kafadarın patronlarından kurtulma çabası çok keyifli anlatılmış.Sakarlıkları, herşeyi ellerine yüzlerine bulaştırmaları, aksilikler, komik sinsi planlar...İzleyin ve gülün.Herkese iyi seyirler...Sendromsuz pazartesiler...Musmutlu bir güne uyanın:)))

                                                                                          Miss Pure Tarçın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder