17 Temmuz 2011 Pazar

Soyalı Tavuk

          
           Bütün bir haftasonunu evde geçirdim.Sadece dün pazara gittim.Dolaştım,Bişeyler aldım terapi gibi geldi.Evde olunca kendime çok güzel zaman ayırıyorum.Filmler izledim,yemekler yaptım,kitap okudum düzenlenmesi gereken şeylere el attım en önemlisi ailemle zaman geçirdim.
           Gelelim bugün yaptığım şeylere tavuk ve pilav...Tavuğun soya sosu ve körisini göz kararı koydum.Yağ ve tuz yok...
     

              MALZEMELER

              Tavuk But

              Soya Sosu

              Köri

              Tavuklar yıkanıp temizlenip ütülür.Her but soya sosuna batırılıp üzerlerine köri serpilir bir gece dolapta bekletilir.Ertesi gün teflon tava veya tencereye yan yana dizilip hafif yapışmayacak kadar tencereye sıcak su dökülür.Su çekilip tavuk kızarınca diğer tarafı çevrilir yine sıcak su koyulur.Su çekilip tavuk kızarınca servise hazır hale gelir.Afiyet olsun...Nefis kokuyor..:))
                                                                                Miss Pure Tarçın                                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder