26 Haziran 2011 Pazar

Çilekli Pasta

           Havalar güzel olmaya görsün insanın ayağını suya sokası, kuma değdiresi geliyor.Bu sene tatile geç çıkacağım için biraz huysuzum.Bunu kendim seçtim.Dayanırım sandım ama İstanbul üstüme gelmeye başladı.Güneş kremini deniz kokmayı özledim.
           Gerçi itiraf ediyim ki İstanbul; okullar bitince,herkes bir yerlere kaçınca daha bir güzel oluyor...Trafik rahatlıyor sokaklar sakinleşiyor.Eve daha erken geliyorum işe daha erken varıyorum.
           Havalardan mıdır?Ya da vücut artık tatil mi istiyor?Bilmiyorum ama parmağımı kıpırdatasım yok.Keyifli yemekler,keyifli sohbetler,dostlar var iyi ki...Bir de filmler...
           Çok önceden bir doğum günü için yaptığım Çilekli Pasta'yı paylaşıyorum.Tatlı bir hafta diliyorum:))



                                                                  
                  
           MALZEMELER

           4 Paket Kedidili

           2 Paket Sakızlı Muhallebi

           1 Paket Toz Krem Şanti

           1 Paket Vanilya

           1 Paket Bitter Çikolatalı Puding

           9,5 Bardak Süt

           Yarım Kg Çilek


               2 paket sakızlı muhallebi 6  bardak süt ile pişirilir.İndirilmesine yakın vanilya eklenir.İndirdikten sonra ılınınca bir paket krem şanti koyulup mikserle çırpılır.Başka bir kapta bitter çikolatalı puding 2 bardak süt ile pişirilir,kenara alınır.
              Diğer tarafta dikdörtgen borcama süt ile ıslatılmış kedi dili dizilir.Üzerine sakızlı muhallebinin yarısı dökülür.Kedidilleri sütle ıslatılarak tekrardan muhallebinin üstüne dizilir.Kalan sakızlı muhallebi ile kedidillerinin üstü kapatılır.Sakızlı muhallebinin de üzerine bitterçikolatalı pudingin tamamı dökülür.Yıkanmış ikiye bölünmüş çilekler dizilir.Dolapta dinledirilip servis yapılır.Hem çok pratik hem de sakızlı olan herşeyi çok severim:))Afiyet olsun...


             Püf Nokta: Kedi dillerini toplamda 1,5 bardak sütle ıslattım.Çok ıslanmamalı yoksa elinizde kalabilir.Sütü bir kaseye koyup kedi dilini daldırıp çıkarın.Eğer bitter çikolatalı puding size sıvı gelirse 1 kaşık margarin dolapta katılaşmasını sağlayacaktır.Ben sağlık açısından margarin tercih etmedim.Ayrıca çileklerin üstüne çilekli jölede terdih edilebilir.Ancak doğumgünü olduğu için pasta çabuk tüketildi,çilek kararmadı.Doğallığı sevdiğim için ben jöle tercih etmedim.
              Hayat sakız koksa... :))

                                                                                         Miss Pure Tarçın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder