26 Haziran 2011 Pazar

Mini damacana :)

Bir yengeç kadını olarak;
Evim dünyamdır benim,
Öyle her gece barda, ruhum hovardaaa olayları
Gençlik zamanlarımdan kalma güzel anılar olsa da,
Çoğu zaman evimin o güzel huzurlu ortamını hiç bir şeye değişmem..

İşte belki de bu yüzdendir ki,
Evimin içinde her obje ayrı ayrı kıymetlidir benim için,
Gittiğim her yerde ev dekorasyonu ile ilgili yeni bir fikir edinirim,
İşte mini damacana da onlardan biri,
Tam anlamıyla bir dekorasyon fikri olmasa da,
Geçen hafta yaptığım bir ev ziyaretinden bana kalanlar..
Sevgili Abla B. beğendiğimi görünce hemen bir tane de bana hediye etti,
Kendisine teşekkürü borç bilir,
En yakın zamanda yemeğe davet edeceğimi burdan beyan ederim:)

Benim de bir "mini damacanam" olsun diyenlere,
Paşabahçeyi lokasyon bildiririm..
Sevgiler,

Miss Pure Vanilla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder