18 Haziran 2011 Cumartesi

Miss Pure Vanilla usulü Salata


















Bu salata ne salatası diye düşündüm, 
Ama bir isim bulamadım,
Ben de oturdum kendi ismimi verdim:)
Yazları,
Hele ki haftasonu bacağımı kırıp evde oturup kendime yemek pişirmediysem
 ki Ege'de yazları haftasonu tatil havasında geçer,
Daha cumadan hazırdır bizim tatil çantamız,
Cumartesi koşar adım gideriz Alaçatı'ya,
Pazar akşamı hüzünle döneriz..
İşte tam da bu nedenledir ki,
Ben pek fırsat bulamam yemek yapmaya,
Haftaiçi iş sonrası kendimi yorgun argın eve attığımda salatadır en kıymetli öğünüm..
Maruldur, icebergdir sevenlerden değil ben,
Aromalı olmalı ot dediğin..
Yemeğe de, salataya da hatta hayata da aromasını katmalı..
Aromanın o ahenki dansını hissetmelisin damağında,
İşte öyle bir salata;
2 avuç taze toplanmış roka
2 avuç taze toplanmış nane
1 avuç taze toplanmış fesleğen
1 avuç taze toplanmış maydonoz
15-20 adet mini minnacık domates
1 dilim beyaz peynir
1 dilim tulum peyniri
5-6 parça ceviz
Bol zeytinyağı
Bol nar ekşisi
Tüm otları iri iri doğruyoruz, üzerine 4'e böldüğümüz mini mini domateslerimizi ekliyoruz,
Zeytinyağı, tuz ve nar ekşisi ile güzelce harmanlıyoruz,
Üzerine peynir ve cevizleri ekleyip servise hazır konumda masamızı renklendiriyoruz..
Ben resimdeki salatada malzeme eksikliği nedeni ile tulum peynir ve ceviz kullanamadım..
Akşam menüsünde salatayı Eti Form'un pirinç ve mısır patlağı ile  birlikte yiyorum, tam bir yaz diyet menüsü oluyor..

Mutfağınızdan tarçın, ruhunuzdan vanilya kokusu eksik olmasın..

Miss pure vanilla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder