26 Haziran 2011 Pazar

Vicky Cristina Barcelona

           Denizde olmayanlar,hararetten dışarı çıkmayanlar,canı sıkılanlar için en iyi seçenek iyi bir yemek yapıp keyifli bir film açmak.Ben de birazdan o moda girmeye hazırlanıyorum..Çok önceden izlediğim bir filmi tekrardan izleyesim var.Tam bir yaz filmi...Vicky Cristina Barcelona...


             
              Filmin başrollerini Javier Bardem,Scarlett Johansson ve Penelope Cruz paylaşıyor.Beni tanıyanlar Javier Bardem konusunda objektif olamadığımı bilirler:))Farklı karakterleri çok iyi canlandırdığını ve kendine has bir tarzı olduğunu düşünüyorum.Ancak bu filmin kadrosu gerçekten çok güçlü.Penelope Cruz'un da kendi kendini taklitten kaçınan,tekrar etmeyen bir oyunculuk çizgisi olduğu kanaatindeyim.Bu filmdeki rolü beklendiği üzere kendisine En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu Oscarını getirdi.
             Woody Allen'ın senaryosunu yazdığı yönetmenliğini üstlendiği filmde; müzikler ve İspanya'nın en güzel yerleri filmi çok keyifli hale getiriyor.
              Bu kadar güzel bir filmin ortasında ise çok tuhaf ve farklı bir aşk dörtlüsü var.Hem gerçek hayata hem de bugüne kadar filmlerde izlediklerimize çok ters,aynı zamanda yakın.Tuhaf bir çelişki içine düşürüyor insanı.Ben izlediğimde  inişli çıkışlı duyguların,sorumlulukların ve aldırmazlıkların gitmenin ve kalmanın hepsinin bir arada olduğu iyi bir tasvirin olduğuna karar vermiştim.
              Bazıları yapmak istediklerini yapmaz kurallara uygun hareket eder, kimi uymaz dibine kadar yaşayıp dibine kadar acı çeker..En sonu kar mıdır?Zarar mı?
              Düzene ayak uydurmak mıdır mutluluk?Yaşayıp iyisini kötüsünü kabullenmek mi?
              Bir anlık mutluluk için çıkışı bilinmeyen bir mağaraya girilir mi?
              Bir film bana ne kadar şeyi sorgulatmış!!!
              Bu filmi ikinci kez izleyeceğim.Yanıt bulmak ve yeni anlamlandırmalar yapmak için..İyi seyirler...İyi haftasonları...                                         


                                                                                              Miss Pure Tarçın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder