20 Mayıs 2011 Cuma

Bademli Kurabiye

                                                              

       

           Bu akşam yorucu bir haftayı arkadaşmla yediğim müthiş bir yemekle noktaladım.Bahar yıllardır tanıdığım hafta da en az iki,üç kez buluştuğum sıkı bir dostum.Yine keyifli bir akşam geçirdik birlikte.Ancak benim için esas sürpriz;Bahar'ın unutmayıp Edirne gezisinden bana getirdiği bademli kurabiyeler oldu.
           Meşhur Keçecizade tatlıcısından aldığı bademli kurabiyeler bir nevi un kurabiyesinin bademli hali fakat aynı değil çok daha güzeli.Ağzınızda eriyen,güzel kokan tadı damağınızda kalıcak bir tat.Çok büyük süpermarketlerde amlajlanmış olanlarıda gördüm ama aynı tadı vermedi.Bir ara kendim yapmayı düşünmedim değil ama çok iyisini yediğim için kendi yaptığım tatmin etmez diye korktum.
           Bahar'da Edirne'ye özgü bu tadı çok meşhur bir yerden alınca kurabiyelerimi herkesten kıskanmadım değil::)
           Yolunuz Edirne'ye düşerse mutlaka tadın,sevdiklerinize tattırın bademli kurabiyeyi.Bana göre herşeyi yerinden yemeli.
            Gezdiğiniz,gittiğiniz yerlerde yöresel tatları kaçırmamanız dileğiyle:)
                 
                                                                           Miss Pure Tarçın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder