15 Mayıs 2011 Pazar

Balkon Mevsimi açılmıştır!

Öyle yoğun bir tempoda çalışıyordum ki,
Taşınma hazırlıkları başlamadan önce evimi görememiştim bile,
Annemler temizliğe başladığında gidebildim ilk defa,
Apartmanda oturan ilk kişi bendim sanırım,
Bir de apartman görevlimiz ve yöneticimiz..
Evime girdiğim ilk anda kocaman balkonları dikkat çekti,
Arkadaşımla salondan balkona doğru ilerledik,
O "Balkon çok büyük, nasıl temizlenecek?" derken
Ben "Tanrım burada harika mangal partileri olur" dedim..
--Ve işte gördüğünüz gibi
Aynı resme bakan iki kişinin
Bakış açısı farklılığının en temel örneğini görmüş olduk:) --
O yaz evimde klima olmadığı için
Zamanımın büyük çoğunluğunu balkonda geçirdim,
Hayal ettiğim gibi harika mangal partileri vermedim tabi ama,
Harika ötesi nargile şölenleri yaptığımızı söyleyebilirim..

O zamandan bu zamana 3. yazımı yaşayacağım balkonumda,
ve 2011'in balkon mevsimi
15.05.2011 tarihi itibari ile açılmıştır..

Bugün bu yılın ilk balkon sefasını yaptım,
Tek kişilik kahvaltı soframla..


İzmir'de yaşamanın en güzel yanlarından biri de bu işte,
Soframda gördüğünüz yumurtalar köy yumurtası, dayımların kümesinden..
Zeytinler ve domates annemin özenle baktığı bahçesinden,
Zeytinyağı sevgili Akhisar'lı müşterimin özel hasatından,
Roka, nane ve fesleğen benim balkon bostanımdan..
Peynir Citta Slow Seferihisar'ın meşhur Şarküterisinden..
Nar ekşisi Hatay'dan..
Ve işte tüm bunların benim sevgim ile renklendirilmiş hali
Miss Pure Vanilla'nın Organik Pazar Kahvaltısı..

Keyifli Pazarlar..

Ruhunuzdan vanilya kokusu eksik olmasın..

Miss Pure Vanilla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder