25 Mayıs 2011 Çarşamba

Yaz Geldi

        
                 

            
           Yaz günleri kendini iyiden iyiye hissettirmeye başladı.Sadece havadaki bulutlar gitmedi.Duygularda düşüncelerde de bulutlar dağılmaya başladı sanki.Sadece kendimde değil çevremde de bir değişiklik gözlemliyorum...Kışın işten çıkınca eve gidip bir çay içesim olurdu.Şimdi ise bir bahçede oturup kendimi dinlemek ya da açık havada güzel bir yemek yemek hevesim var.
            Bahçede oturup sabahlamayı, uzaklardaki evimde eylül ayında yaşamayı umut ediyorum..Eylül çocuğuyum ben.Ne soğuğa ne sıcağa gelebilirim.Hani yazın sabah ve akşam serinliği olur ya tatlı tatlı.Ya da eylül ayının ne pişirir ne üşütür günleri tam benlik.İnsan çalışınca hergün birbirine benziyor sanki.Bir hamakta sallanmayalı,piknik yapmayalı,sonsuz yeşillik ya da sonsuz mavilikte kitap okumayalı,müzik dinlemeyeli çok oldu sanki.En son ayaklarım temmuzda toprağa değişmişti.
            Ahhh ahhh öyle bir gidesim var ki..Çaktırmıyorum ama yoruldum.Vücut artık tatil diye haykırıyor.
            Hani televizyonda internette cenneti andıran,turkuaz rengi deniziyle herkesin boğazında bir yutkunmaya sebep olan maldivler var ya keşke orda ayaklarımı uzatsam hasır şapkamı giysem demekten kendimi alamıyorum.Benim gibi yutkunanlardansanız madem maldivlere gidemiyoruz pc resmi yapmakta parayla değil ya:)Güldüğünüzü görüyorum:)Ben yaptım züğürt tesellisi ama mutluyum:)
            Bu yaz herkes bronzlaşsın,toprağa ayaklarını değdirsin,balık gibi suya girsin,sokaklar hindistan cevizi ve vanilya koksun...
                                                                          Miss Pure Tarçın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder