22 Mayıs 2011 Pazar

Üç Peynirli Menemen

           
            Sabah,akşam,öğlen,ikindi her an menemen yiyebilirim:)Annem evde yokken canım da yemek çekmezken akşam yemeğinde menemen ve çay fikri karnımda zili çaldırdı:)Menemen yapıp bir de earl grey çay demledim televizyonun karşına geçtim.Ben menemende soğan sevmediğim için koymadım arzu eden ekleyebilir.Ben menemeni tek kendime yaptığım için tarif tek kişiliktir.





                                   

            MALZEMELER

            1 Sivri Biber

            1 Büyük Domates

            2 Yumurta

            1 Dilim Tulum Peynir

            1 Dilim Kaşar Peynir

            1 Dilim Beyaz Peynir

            Zeytinyağı,Tuz

         
            İki kaşık zeytinyağı tavada kızdırılıp halka halinde doğranmış biber ilave edilir.Biberin yumuşamasına yakın küp doğranmış domates ilave edilir.Domates pişince iki yumurta kırılır karıştırılır.Yumurtanın pişmesine yakın tuz ve  bir kapta ezilmiş üç çeşit peynir ilave edilir.Peynirler eriyince tava ateşten alınır.Afiyet olsun...

                                                                          Miss Pure Tarçın
                         
                                      
           

         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder