25 Mayıs 2011 Çarşamba

Ciğer


           Vazgeçilmez arkadaşlarım olduğu gibi vazgeçilmez mekanlarım vardır benim.Ama en keyiflisi vazgeçilmez yerlere vazgeçilmez dostlarla gitmektir.Dün akşam öyle yaptım.İş çıkışı vazgeçilmez arkadaşım Şenayla iş çıkışında vazgeçemediğimiz mekanımızda ciğer yedik.
            Ben dışarda balık ya da ciğer yiyebilen biri değilim.Ama gittiğimiz yer bu işi biliyor.Misafirperverlikleri sunumları orayı gözümde bir mekan olmaktan çıkardı açıkçası.Ciğer dediğimde herkes 'Ben pek sevmem'diyor ama götürdüğüm yerde fikirlerini hemen değiştiriyorlar.Şimdi herkes neresi burası diye aklından geçiriyordur.Ama çok özel mekanlarımı bir de filmlerimi kıskanırım ben.Her yeri değil ama bazılarını:)
            Bu sır mekana gittiğimizde önden atıştırmalıklardan sonra dürüm ciğer ve üstüne hayatımda yediğim en güzel künefeyi yedik şenayla.
            Bu kadar anlatmışken fotoğraflarını paylaşmadan edemeyeceğim.Çünkü Türk mutfağı gerçekten bir sanat.Fotoğrafları ağız tadı olanlara itaaf ediyorum:)

                                                     Maydanoz,Tere,Sumaklı Soğan,Ezme


                                                       Közlenmiş Soğan,Biber,Domates

Künefe&Çay
                                                      

                                               
                                                   


                                                                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder