21 Mayıs 2011 Cumartesi

Domatesli Spagetti

            Canım yarım saat önce makarna çekince en sevdiğim domatesli makarnayı yaptım.Yarın çok uzun bir aradan sonra bomboş bir günüm olacağı için bu gece geç yatma planımı makarnayla kutluyorum:)müthiş bir filmle:))Uzun zamandır yapamadığım sabahın ilk ışıklarına kadar sürek cumartesi gecesi ben  makarna ve filmimle başlamıştır:))


                                                     


            MALZEMELER

            Yarım Paket Spagetti

            2 Kaşık Ayçiçek Yağı

            4 Domates Rendelenmiş

            Yarım Yemek Kaşığı Domates Salçası

            4 Diş Sarımsak

            2 Yemek Kaşığı Zeytinyağı

            1 Kesme Şeker,Tuz,Karabiber



             Bir tencerede bolca su kaynatın ayçiçek yağı ve tuzu koyun spagettiyi bırakın.Spagetti şişip pişince indirip bekletin.Diğer tarafta rendelenmiş domatesi iyice pişirip salçayı ilave edin.Sos iyice  pişince sarımsağı ilave edip bir taşım kaynatın.İndirmeye yakın karabiberi domatesin ekşisini almak için kesme şekeri ilave edip, zeytinyağını dökün.(Ben makarnaya tuz attığım için domates sosuna tuz koymadım.(Arzu eden sosa da koyabilir.)
             Mutfağınızdan vanilya ve tarçın kokusu eksik olmasın:)

                                                                          Miss Pure Tarçın

           

            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder